we goan weer - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Teun en Dirk - WaarBenJij.nu we goan weer - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Teun en Dirk - WaarBenJij.nu

we goan weer

Door: teun en dirk

Blijf op de hoogte en volg Teun en Dirk

05 December 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

sorry even snel en kort een berichtje, want over ongeveer een uurtje gaat onze boot richting taman negara, naar het schijnt het oudste regenwoud in de wereld. Binnenkort een update van onze laatste avonturen in maleisie. Het gaat hartstikke goed en veel beleefd veel gezien, maar nu gaat het echte werk beginnen: de jungle van Taman Negara, met een overnachting in de jungle waarschijnlijk, dus ratten, beestjes en tijgers op de loer. We gaan sowieso op zoek naar de tapir! Ben maar niet bang mensen, volgende keer weer een verhaaltje (met foto's)
Sinterklaas schijnt vandaag nog te komen, er zijn lootjes getrokken (We zeggen niet wie we hebben)

tot snel!

• 05 December 2009 - 11:50

Pama:

Ha jongens jullie leven dus nog ik zag jullie al ergens aangespoeld op een onbewoond eiland
    Op naar de jungle ik ben benieuwd of het niet te modderig is door het regenseizoen.Maar nu eerst het Sint gebeuren wij zijn ook zéééér benieuwd wie wie heeft.geniet van de jungle en pas op voor de wilde dieren.

• 05 December 2009 - 15:47

Opa Goossens:

Hallo Dirk en teun

Ik heb jullie verhaaltjes gelezen, jullie doen het goed, als ik wat jonger was had ik meegegaan en als jullie het heel spannend maken denk ik erover om nog na te komen.
    Heel veel plezier, genier ervan jullie zijn nog jong.
    goetjes opa

• 05 December 2009 - 16:51

Daan:

Heel veel plezier in de jungle. Ut gi skon als ik de verhalen moet geloven... Enne: Piet, piet Sinterklaas, stoomboot, jeuujj...

Groeten,
    Daan

• 06 December 2009 - 10:05

Fam. P.Kuijpers Bake:

Hallo Teun en Dirk

Veel succes in de jungle van Taman Negara, en let vooral op de ratten en tijgers die je daar tegen komt.

(p.s Teun, zoek een plaatselijke kapper op )

Fam. P.kuijpers bakel....

• 07 December 2009 - 09:30

Nelleke:

He mannen van de jungle ;).. Kei leuk, en ik zag al een paar foto's flitsend voorbij komen.. Ik moet nu gaan en zal dalijk eens even jullie foto's bekijken ! Fijne dag nog vandaag, de week is weer begonnen..

X Nelleke