we goan - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Teun en Dirk - WaarBenJij.nu we goan - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Teun en Dirk - WaarBenJij.nu

we goan

Door: teun en dirk

Blijf op de hoogte en volg Teun en Dirk

29 November 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

lieve mensen,

Vandaag verlaten we kuala lumpur en is het tijd om even snel de stad door te nemen:

- Petronas towers is hartstikke mooi, maar zelfs in 2x (dirk is vandaag nog terug geweest) was het niet mogelijk om erin te gaan (niet erin, jammer)
- Menara (tower) KL daarentegen was fijn om de hele stad te bekijken en er was een mooi national forest bij (wel veel muggen, prik prik auw jeuk krabben bloed bultjes kapot!)
- Chinatown (onze wijk) is 't maleisische helmondse haagje.
- Stadwandelingen kun je prima doen en dan kom je nog eens bij totaal verlaten Lake Gardens (mooi tuinachtig park, maar waar zoals gezegd vreemd genoeg geen hond te vinden was)
- Batu Caves (Hindoestaanse bedevaartsgrotten) zijn prachtig, Hindoes zijn gave mensen, maar zelfs op zo'n heilige plek weten ze er weer gedeeltelijk een teringzooi van te maken.
- Als er geld verdiend kan worden (in het zakelijk centrum) kan het wel ineens superproper zijn.
- Als je naar Maleisische maatstaven erg knap bent (lees Dirk en Teun) willen veel mensen met je op de foto.
- KL is ideaal voor het dragen van dezelfde kleren, meerdere dagen. Je zweet jezelf in een half uur kapot, dus schone shirts zijn verspilling.

KL is lief, net als jullie...

Bedankt voor alle reacties, nu al! Blijf reageren, we vinden dat heel fijn om te lezen allemaal.
Oh ja, we hebben een paar foto's gemaakt, die zetten we er binnenkort bij.

Tot snel!

• 29 November 2009 - 08:46

Carlo:

fijn met een geel veel te strakke broek aan

• 29 November 2009 - 10:44

Johnny Boy :

ha mannen , het voetballen is afgelast vandaag 29 november ( hitte golf ) maar skon da het daar naar jully zin is . we zullen jully blijven volgen met jully tienertoerreisje groetjes john , rianka , jeffrey en sharon en tot de volgende keer .

• 29 November 2009 - 13:42

Robbie:

Hej Dirk
    leuke die berichten nou veel plezier in de komende 4 maanden

• 29 November 2009 - 14:06

Pama:

hallo jongens,eerst even een moederlijke tip, muggenbultjes niet krabben,een kruisje erin zetten en afblijven.
    Jammer van de Pretonas tower maar leuk om te lezen wat jullie(niet helemaal okselfris) verder hebben ondernomen.
    We zijn al helemaal nieuwsgierig naar het volgende verslag.
    p.s. ik zag zojuist een vreemde man met baard op een paard in de straat, bleek Sinterklaas te zijn, hebben jullie je schoen met lijstje al klaar????

• 29 November 2009 - 15:02

NELLEKE:

Haha, jullie zijn ware fotomodellen ! En dat is natuurlijk goed voor jullie ego zo ver weg van NL.. Ben maar blij dat je ieder half uur een nieuw tshirt aan moet doen vanwege het te hete mooie weer.. Want wij, hier in NL worden al het hele weekend geteisterd door de regen ! Ook romantisch, maar zit liever daar !

Heeel veel plezier, maar zo te lezen gaat dat zeker lukken.. ben benieuwd naar jullie foto's !

X Nelleke

• 29 November 2009 - 17:22

Franka:

hallo teun en dirk,

wat zullen veel zien op jullie reis! het is leuk om te lezen wat jullie allemaal mee maken, knappe jongens!!!! dan moeten daar toch wel hele lelijke mensen wonen!!
    tot gauw weer en pas goed op!!

groetjes van ons uit de Rips

• 29 November 2009 - 19:26

Miki:

Heee Dirk,

En is het eten daar net zo lekker als hier bij de wokkie :P

Heel veel plezier nog en ik blijf de berichten lezen.

Groetjes Miki

• 30 November 2009 - 01:30

Lonneke:

hahaha Teuntje met je gekke verhaaltjes;)
    Leuk hoor.. net iets voor jullie, mail je mij snel even als je tijd hebt?

Kusje vanuit Brasil

• 01 December 2009 - 15:02

Marielle:

Ohhh wat heerlijk die foto's.. lekker weer zo te zien! Zou echt heel graag bij jullie willen zijn nu. En hoe bevalt het uitgaansleven in Maleisie? Kan me niet voorstellen dat jullie alleen maar culturele dingen doen :-), vooral omdat het zo goedkoop is.

xx Marielle

• 01 December 2009 - 20:03

Tante Addie:

hallo boys
    zo te lezen gaat het goed met jullie, fijn om te horen en hoop nog veel leuke verhaaltjes te lezen over het wel en wee. Komt sint ook langs bij jullie!!!!of heb je er nog niet bij na gedacht, dat die daar misschien ook komt. jullie krijgt de groeten van ons ons hele gezin en we blijven jullie volgen en hopen dat er nog vele berichtjes over en weer gaan gr. addie

• 02 December 2009 - 15:10

Valerie:

Echt super vet die foto's!!! Ik hoop dat jullie nog veel mooie momenten tegemoed gaan!!! En maak het gezellig!

Groetjes Valerie Willems

• 02 December 2009 - 19:55

Bart Uit De Rips:

Hey Dirk en Teun
    leuk zo'n site.
    hier is het, zoals john terecht opmerkt, erg warm. Veel plezier nog tijdens jullie reis en ik lees nog wel wat voor geweldige dingen jullie nog allemaal zien/doen/meemaken enz.
    groeten Bart
    PS doe de groeten aan de andere bart uit de rips als je hem toevallig een keer ziet.

• 02 December 2009 - 22:18

Ma En Pa:

Teun en Dirk,
    Geweldige foto's, schitterend. Hier gaat het goed, geniet ervan.
    Groeten uit Elsendorp

• 03 December 2009 - 16:52

Kirsten:

Leuk om te lezen en te zien hoe jullie het daar hebben! Veel plezier! Groetjes Kirsten

• 03 December 2009 - 23:31

Eline:

Wauw ziet er goed uit mannen! Net even via Edwin jullie link geregeld! Wacht vanaf nu vol spanning op de rest van jullie avondturen!

Oh trouwens Teun! Net een huisfeestje gehad! Geen echt feest zonder jou :(!

Geniet van jullie reis verder! :D!

Veel liefs Eline

• 04 December 2009 - 17:51

Teun Haegens:

Drik,

Wat een geweldige plannen! Die nemen ze in ieder geval nooit meer van je af!

Let je wel een beetje op met al die prachtige meisjes daar... Je zult namelijk niet de eerste zijn die zich daar na een lokaal biertje of 10 lelijk vergist.

Veel plezier nog,

Gr Teun

• 04 December 2009 - 22:09

Karen En John:

Ze zullen er daar wel niet in geloven, maarja wij hier wel dusssss......wensen wij jullie een fijne Sinterklaasavond en nog een super fijn avontuur.
    We blijven jullie volgen via de site.
    Groetjes uit Milheeze
    John en Karen van Eijden