eerste stapjes - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Teun en Dirk - WaarBenJij.nu eerste stapjes - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Teun en Dirk - WaarBenJij.nu

eerste stapjes

Door: teun en dirk

Blijf op de hoogte en volg Teun en Dirk

27 November 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo menschen,

Zoals jullie al gezien hebben is Kuala Lumpur al snel verbasterd naar Kale loemphoer. Heeft verder niks met de stad te maken, meer met onze perverse hersenspinsels. Maar to the point:
We zijn veilig aangekomen. Eerst in Hong Kong, daar bleek het niet zo erg te stinken als dirk dacht, maar dat komt ook omdat we niet van het vliegveld af zijn geweest. . Vliegvelden stinken niet schijnt. Vanaf Hong Kong binnen een paar uur ene vlucht naar Kuala Lumpur Maleisie geboekt, waar we nu dus zijn.kuala lumpur stinkt overgens wel.Iedereen gebruikt de straat als vuilnis opslagplaats, de mensen rijden als gekken (en links; dat wisten we niet, lekker voorbereid jongens!)
Maar de stad heeft zijn charme zeker. We hebben de Mc Donalds en KFC links laten liggen en de local eettentjes bezocht, even wennen, maar dat komt goed.
Morgen gaan we naar de BUTA Caves, mooie grotten ten noorden van de stad en de volgende dag willen we nog de famous Petronas Towers beklimmen, waar we vandaag wegens nationale feestdag (ook dat wisten we natuurlijk niet) niet in konden. Daarna zullen we dit paradijs op aarde (hehe) voorgoed achter ons laten en onze tocht vervolgen.
Hu wi la ! (wat niet maleisisch is voor tot snel, maar klinkt wel leuk)
Oh ja, het is hier wel supergoedkoop, lekker is dat.eten en drinken voor ongeveer 1 euro, slapen voor bijna 9 euro (voor 2 personen, en dan worden we volgens ons nog afgezet)
Wij denken aan jullie, zo af en toe... Houdoe hè

• 27 November 2009 - 15:27

Marieke:

Hey Teun en Dirk.
    Leuk jullie eerste berichtje vanuit Kale Loemphoer te lezen. Veel plezier. Liefs

• 27 November 2009 - 21:02

Ma En Pa:

Mooi bericht Teun en Dirk,
    Fijn te lezen dat het goed gaat met jullie. Eet wel genoeg, het kan alleen duurder worden. Het schijnt een prachtige toren te zijn.
    Groeten

• 28 November 2009 - 08:25

Ome John+tante Ria:

Hoi Teun en Dirk,
    Leuk jullie bericht. zo gaan we een beetje mee. Hebben jullie aan middeljes gedacht voor de racekak?
    Onze ingewanden zijn niet zo sterk! Laat door niets jullie interressante toer vergallen! veel plezier.

• 28 November 2009 - 11:39

Pap En Mam:

Hallo Dirk en Teun
    Super!! al zo snel naar Kuala lumpur.Mooi om te lezen wat je al gedaan hebt en dat het voorspoedig verloopt.
    Blijf gezond en geniet. We kijken al uit naar het volgende verslag.
    groetjes

• 28 November 2009 - 12:20

Jose En Wim:

Hoi Dirk en Teun

hier een berichtje van ons
    het zal daar wel lekker klammig zijn. pak op wim zijn advies een lekkere
    ijskoffie uit de supermarkt(wel betalen he) Maleisie is een mooi land wij zijn er jammer genoeg te kort geweest.
    wij wensen jullie nog veel reisplezier.
    de groetjes van ons allemaal.

• 28 November 2009 - 13:50

Gijs:

Eten en drinken is belangrijk...

• 28 November 2009 - 13:54

Joris:

Hoi Broer en Teun

Hoe is het met jullie?
    Veel plezier van jullie vakantie.. Daar is warm maar ja hier is koud en hagel gehad. En gisteren ben ik met vrienden naar sen city geweest.. maar ik heb niks alcohol gedronken, haha... was het wel leuk hoor...

Gr. Joris ( je broertje)

• 28 November 2009 - 14:41

Heleen:

Hey Teun en Dirk,

Leuk om jullie verhaaltje te lezen. Maar dat eten snap ik niet. Ik was echt wel de Mc Donalds in gegaan. Veel plezier daar.

xxx

• 29 November 2009 - 14:59

NELLEKE:

He Teun & Dirk, prachtig verhaal.. & Wat een leuke profiel foto !

x Nelleke

• 03 December 2009 - 11:09

Tante Marij:

Wat een indruk he, het verre oosten...
    Maak maar veel foto's. Veel plezier en pas goed op jullie zelf.