duiken of drank? - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Teun en Dirk - WaarBenJij.nu duiken of drank? - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Teun en Dirk - WaarBenJij.nu

duiken of drank?

Door: teun

Blijf op de hoogte en volg Teun en Dirk

30 December 2009 | Thailand, Bangkok

dag heerlijke lezers van het legendarische teunendirk.waarbenjij.nu

ik hoop dat jullie de kerst hebben overleefd en iedereen de kater van het eten en drinken weer over water heeft. Ik? IK? niet wij? waar is dirk vragen jullie je af. Dirk is zijn duikbrevet aan het halen (sportieve jongen!) en is de hele dag op rak (van 7 tot 5 ongeveer, een hele dagtaak dus). Ik heb de voorkeur gegeven aan uitslapen en veel drinken en dat was helaas niet te combineren met duiken. Ik duik misschien wat liever in het nachtleven hier (oei slechte grap). Want dat is waar Koh Pangan (ik schrijf het volgens mij niet helemaal goed) bekend om staat. De strandfeesten en vooral de beruchte Full Moon Party. Dit jaar valt nieuwjaar samen met volle maan dus is het dubbel feest.
Maar eerst nog even vertellen hoe Koh Phi Phi was geweest:
daar kan ik kort over zijn: MOOI!
een mooi eiland (eigenlijk 2 maar die ene is onbewoond) waar je goed kan eten en drinken (emmers met wodka en andere drankjes) en waar elke avond de locals met stokken en kettingen met vuur zwaaien. Dirk was extra allert met al dat vuur om zich heen en dat vond ik mooi en interessant om te horen. Ons kerstdiner viel een beetje tegen in eerste instanties maar toen we van restaurant waren gewisseld was het prima. 2e kerstdag hadden we al veel beter eten en kon dirk zelfs zijn traditionele krabcocktail (al is het normaal iets met zalm, toch?) eten.
En toen koh pangan dus...
elke dag op stap hier tot de late (lees vroege) uurtjes met heerlijke versnaperingen (lees emmers met drank zoals de Badboy Andy Fuckbucket) en bijna in gala gekleden mooie dames en heren (lees in zwembroek schreeuwende westerlingen) Kortom: de perfecte plek om het nieuwe jaar in te gaan.
Ook namens dirk wil ik jullie een mooie jaarwisseling wensen met veel skon vuurwerk, bubbeldrankjes, beste wensen etc.

op naar een mooi 2010!

proost

ps binnenkort foto's van phiphi en pangan bij dit bericht

  • 30 December 2009 - 19:45

    Hein En Maria:

    Teun en Dirk.
    Leuk verhaal over duiken en uiteraard drinken (Teun).
    Wij wensen jullie een mooi en gezond 2010 toe.
    Veel plezier en een mooi feest.

  • 30 December 2009 - 20:06

    Pama:

    De titel had ook kunnen zijn "drinken of verzuipen".
    Dus het is er toch van gekomen,goed bezig Dirk.Ook voor jullie daar op die perfecte plek een mooie jaarswisseling.

  • 30 December 2009 - 20:10

    Johnny Boy:

    ha jongens skon verhaaltjes( gullie kent hendig met de klets meedoen )( retourtje kletsen en dobbelen ) is vur ons ok al lang gelede maar een feine vakantsie nog en op naar een moi 2010 groeten de dobbelploeg vd blaarpeel houdoe

  • 30 December 2009 - 20:31

    Dennis En Judith:

    Dag viezerikken,

    Allereerst doet het mij deugd Dirk met een baard te zien op foto's! Dit is iets waar ik al jaren stiekem op wacht en nu is het dan toch eindelijk zover. Judith en ik vinden jullie verhalen vermakelijk leesvoer. Jullie visuele kerstboodschap zat vol emotie en wij kunnen duidelijk zien dat kerstmis voor jullie een belangrijke gebeurtenis in jullie leven is (hou dit vast). Ik ga er vanuit dat jullie het naar de zin hebben en dat doet mij goed. Hopelijk kunnen jullie mij bij terugkomst vertellen wat die gast met de stoel nou eigenlijk aan het doen was...

    Een goede jaarwisseling toegewenst namens Judith en mij!

    p.s.: Ik wil Dirk als 'belanda' (dit is wel Maleis)meegeven dat hij zich beter in moet smeren met zonnebrand!!!!!

  • 30 December 2009 - 21:38

    Ome John+tante Ria:

    toen wij op de phies waren hebben we veel gesnorkeld. Wat jullie doen is ook wel leuk.
    Veel geluk en voorspoed in 2010 en een beresterk lijf dat deze leefstijl vol zal houden.

  • 01 Januari 2010 - 12:42

    Marielle:

    Gelukkig nieuwjaar Teun en Dirk !! xx

  • 02 Januari 2010 - 16:21

    Annebel:

    Eerst: Gelukkig nieuwjaar jongens!!

    Tweetst: Teun, ik mis jou. Het is best leuk met Gijs samenwonen, maar zonder jou tweewekelijkse onderbrekingen is de lol er ook wel een beetje af. Mees mist jou ook, zoekt steeds achter je matras naar jou.

    Dertst: Fantastische verhalen!Goede foto's en video's doet me deugd ouwe cultuurbarbaar

    Viertst: ik ben eerder dan gijs met een bericht!die overigens mooie teksten aan het schrijven is.

    Kus en geniet

  • 02 Januari 2010 - 18:32

    Anja:

    Hoi Teun en Dirk
    Wij wensen jullie een gelukkig en gezond nieuwjaar.
    En geniet nog maar volop van jullie belevenissen want zo te lezen zijn die er genoeg,mooi om te lezen, en nog heel veel plezier groetjes uit het koude nederland.

    Tiny en Anja

  • 03 Januari 2010 - 10:07

    Teun En Dirk :

    Hallo allemaal, we hebben even een paar foto's geplaatst, hopelijk vinden jullie ze mooi. En bedankt voor alle mooie reacties en berichtjes, we kunnen helaas niet iedereen persoonlijk bedanken, maar alles wat we uit nederland te horen en te zien krijgen is geweldig.
    Dankjulliewel!

  • 03 Januari 2010 - 15:56

    Bert Maalderink:

    Het is onrustig op Koh Pangan.
    Dirk duikt.
    Teun drinkt.

    Een plaatselijke visboer eet een gevulde koek.

    Dan is daar plotseling de volle maan.
    Teun drinkt bier.
    Dirk dringt zich op.
    'Nee, nein, no, please' klinkt het op het eiland.

    De nacht valt en het is nog lang onrustig op Koh Pangan.

    Als de maan en de zon weer ruilen van plaatst duikt Dirk weer op.

    Zijn bovenlichaam gevingerverfd met kindertekeningen.

    En daar had de bondscoach vanochtend geen antwoord op.

    Het is een nieuwe dag, Dirk duikt en Teun drinkt bier.


  • 04 Januari 2010 - 11:03

    Bianca:

    Teun en Dirk gelukkig nieuwjaar daar in ver weg! Dirk wat zie je er mooi beschilderd uit. xx

  • 04 Januari 2010 - 18:41

    Ton Kempers:

    Leuk reisverslag, alleen die witte billen hadden niet gehoeven. vanuit een wit, koud en veel te rustig Rips de beste wensen voor 2010.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Even een lang weekend weg

Recente Reisverslagen:

30 Maart 2010

Een beetje langer.....

21 Maart 2010

Daaag NZ hallo Canada

24 Februari 2010

Morgen zon in Nieuw Zeeland

07 Februari 2010

oude bekenden en dooie kangaroos

21 Januari 2010

Lang, lang geleden
Teun en Dirk

Lieve mensen, dit is de site van Dirk van Bakel en Teun Gerrits. Hier zullen verhaaltjes over onze reisavonturen worden verteld en mogen jullie reacties geven. Veel leesplezier!

Actief sinds 07 Nov. 2009
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 40878

Voorgaande reizen:

24 November 2009 - 01 April 2010

Even een lang weekend weg

Landen bezocht: