taailand thailand - Reisverslag uit Patong Beach, Thailand van Teun en Dirk - WaarBenJij.nu taailand thailand - Reisverslag uit Patong Beach, Thailand van Teun en Dirk - WaarBenJij.nu

taailand thailand

Door: teun en dirk

Blijf op de hoogte en volg Teun en Dirk

19 December 2009 | Thailand, Patong Beach

ja lieve trouwe lezers van de mooiste reissite van dirk en teun:

we zijn in thailand aangekomen! na een busreis via hatyai en krabi zijn we aangekomen in phuket. Hatyai en Krabi zijn nauwelijks de moeite waard om iets over te schrijven. Alleen in Hatyai kwamen we ons hotel uit toen er ineens een olifant de straat over stak. Met bestuurder dat wel, dus dat zal hier volgens de weg en verkeerswet wel toegestaan zijn. Je kunt er in iedergeval wel lekker voorang mee nemen denk ik. Echt thais eten hebben we er ook niet gedaan. Omdat we ons nog niet helemaal beter voelde hebben we voor de zekerheid maar McDonalds en pizza gegeten. Dit was erg verstandig maar voelde wel als verraad aan ons als reizigers.

Omdat we nu willen gaan eten, het is hier nu 20.00, onze avonturen in Phuket zullen we dus een andere keer vertellen. Maar in het kort kunnen we het omschrijven als het Lloret del Mar van Tailand maar dan inclusief geile, ouwe, blanke en verbrande mannen.

• 19 December 2009 - 14:47

Pama:

Hallo Jongens,
    Verbrande mannen.... nou hier kijken we ook rood tot blauw van de kou, min 13 graden en wit van de sneeuw.
    Dirk je verj./kerstkaart is al binnen wel snel hoor.
    We kijken uit naar het vervolg en de foto's.

• 20 December 2009 - 11:45

P.Kuijpers:

Ha die Teun.
    Voor elke geile ouwe blanke verbrande kerel die jij persoonlijk castereert stort ik €50,-in het glazen huis(wil wel bewijs zien)succes.

• 20 December 2009 - 13:00

Teun En Dirk :

Onkel Peter, dat is wel een hele serious request! helaas mag hier veel, maar castereren van ouwe mannen is volgens mij verboden.

• 20 December 2009 - 17:17

Eefke Van Bakel:

wat grappig van die olifant had hij ook meer zoon deken op zijn rug ik hoop dat jullie het verder nog heel leuk krijgen en nog fijne kerst

• 22 December 2009 - 18:31

Tiny En Anja:

Hoi teun en dirk
    wat een leuke ervaring dat reisje van jullie mooi om te lezen en foto's te bekijken,en zo te zien teun heb je nog geen kapper gevonden (grapje)wij wensen jullie een hele fijne kerstmis toe en geniet volop van alle dingen die je tegen komt,heel veel groeten vanuit het koude nederland Tiny en Anja

• 23 December 2009 - 16:37

Marielle:

Heeej Teun en Dirk,
    Hoe gaat t? Zijn jullie weer een beetje beter?
    Bij deze wil ik jullie even fijne kerstdagen wensen daar in Thailand!! Zal wel een aparte ervaring zijn om een keer kerst te vieren met 30 graden en zon. Heerlijk. Gaan jullie nog iets speciaals doen?
    xxx

• 23 December 2009 - 16:54

Hein/maria:

hoi teun en dirk, jullie zijn al echte globetrotters, maken van alles mee, geweldig.
    neem die raad van d'n onkel maar niet op, je weet maar nooit wat er dan gebeurd in taailand.
    prettige kerstdagen met een heel apart kerstdiner en 30gr,wij bibberen en glibberen nog wel door.

• 23 December 2009 - 20:14

Maartje:

Namens ons pap en ons mam (en mij ook):

Suksan Wan Christmas lae Sawadee Pee Mai!!!

Heel fijne kerstdagen gewenst, maar dat zal wel lukken met die vieze mannetjes als gezelschap...

• 23 December 2009 - 20:18

Maartje:

ps. Die vertaling komt van een dodgy website, dus ik neem geen verantwoordelijkheid voor de consequenties die voortvloeien uit het gebruik ervan...