Welcome everybody - Reisverslag uit De Rips, Nederland van Teun en Dirk - WaarBenJij.nu Welcome everybody - Reisverslag uit De Rips, Nederland van Teun en Dirk - WaarBenJij.nu

Welcome everybody

Door: teun

Blijf op de hoogte en volg Teun en Dirk

07 November 2009 | Nederland, De Rips

Welkom op teunendirk.waarbenjij.nu,

24/11/2009 zullen wij (Dirk en Teun) Nederland eindelijk verlaten voor 'Even een lang weekend weg', oftewel zo'n 4 maanden. Zo af en toe zullen we foto's en verhaaltjes op deze site zetten, zodat julie een beetje weten hoe het met ons gaat. Veel plezier ermee, (fijne) reacties zijn altijd welkom!
houdoe hè

• 16 November 2009 - 18:29

Marielle:

Heb ik even de primeur om een eerste reactie te plaatsen! Ga jullie zeker volgen :-)
    Heel veel plezier alvast, maar zie jullie vrijdag nog !
    xx

• 17 November 2009 - 11:01

Fam. P.Kuijpers:

Veel plezier en goede reis naar het buitenland.We horen en zien het wel op de site.

Fam. P. Kuijpers..

• 19 November 2009 - 11:02

Saskia Vd Berg:

He jongens! Wat leuk dat jullie op reis gaan, ik had het al een tijdje geleden van Dirk gehoord.. Maar nu is het dus officieel!Leuk!! Dirk, ik had toen al verteld dat een vriendin van mij ook een reis aan het maken is, die is op dit moment ergens in Australie of New Zealand ofzo... ze heeft ook een waarbenjij, als jullie het leuk vinden kijk dan maar op eefw0man.waarbenjij.nu

Heel veel plezier op reis!!

x Sas

• 20 November 2009 - 17:20

Marco Gerrits:

Juuuuj, eindelijk rust ;)

• 24 November 2009 - 09:23

Maria:

Nou, teun en dirk, eindelijk de grote dag. vandaag vertrekken jullie. vandaag hier, morgen aan de andere kant van de wereld en dan begint het......
    veel plezier en geniet ervan, houdoe